dijous, 5 de juliol del 2012

Un dia de pedals





Holaaa em superat el primer diaa amb bona nota, el primer tram aixis ke em sortit del costat sud del túnel era corriol de pedra i molt tècnic la qual cosa ha suposat tindre ke caminar algun tros el qual ens ha fet k els kilòmetres fossin molt lents Peró aixis k ha anat passant el mati em incrementat considerablement l'altura i el terreny ha estat mes ciclable. Hem fet visita a boi-taull i em aprofitat per dinar. A la tarda ja direcció a Gotarta k es on fem nit ens ha enganxat un bon xafac d'aigua i pedra cosa ke ens ha obligat a refugiar-nos una estona i em aprofitat per prendre un refresc i hidratar-nos. Ara ja sopats ke per cert tot Casolà i boníssim estem aki lluitant amb els mosquits per veure ki s'adorm primer jiji. Un ptonaas a tothom i a dormir k dma segueix un bonica i gran aventura naniiit.
Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comentari:

  1. Hola nois! Quines fotos més xules, sembla que tot va genial, ens n'alegem molt. Que esteu sols en aquests mons de Déu? és que la foto del poble sembla fantasmagòrica. Disfruteu els kilòmetres que us falten, que ja heu fet més de la meitat... sóu uns krakis!!!!!

    ResponElimina