dimecres, 25 de juliol del 2012

Melodia d'un viatge especial

Es el pas del temps que ens fa ser grans i millors, com akell ki no vol tenim la tendència a associar sons, melodies, a records a llocs i situacions. Es dins nostre ke alguna química desperta i es la responsable d'enllaçar musica amb imatges. Fa molt de temps dins meu va entrar aquesta melodia, la vaig interpretar, relacionar i la vaig guardar dins meu, i es en akest moment ke li vull donar ales perke voli i voli molt i molt alt i sigui la cançó ke m'acompanyi en aquest viatge i he decidit que sigui la meva cançó la nostre cançó, la que relacionarem i farem nostre tot el viatge. Em dones força es el títol d'akesta cançó i serà el nostre dia a dia la força ke vindrà per seguir i seguir. La cançó va néixer on neix el meu viatge potser tot te relació qui sap oi??. vos recomano que el primer cop que escolteu akesta cançó tankeu els ulls i deixeu entrar el missatge de la seva lletra dins vostre crec ke es genial. Per favor gaudiu-la i sigueu molt feliços.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada