dilluns, 27 d’agost del 2012

Una hístoria no acabada





Ja he trepitjat un dels destins de la meva vida. No vull ni tampoc diré ke s'ha acabat l'historia perkè no es cert, avui he tancat una finestreta per obrir una gran porta, la porta ke he descobert akets dies la d'una gran vida un gran plaer de fer i gaudir de bona gent i grans persones al mèu costat. He fet el ke m'agrada i seguiré akest Camí per seguir creixent i mirar positivament, topant amb la crueltat de la vida i amb els somriures ke ens entrega ke son molts més ke els malts moments. Un mati ke ha despertat amb boira i un sol tímid ha tret el nas a la meva entrada a Santiago.
Amb la compostel·lana a les mans aturo el meu camí a pedal, ara tinc dos dies per refèr el meu cos i gaudir d'una ciutat ke m'ha acollit i em permet contemplar els seus racons i indrets. Soc feliç si es cert però la meva felicitat completa es fa quan m'adono ke la meva gent es feliç vindria a ser " vosaltres be jo fantàstic". Son molts els moments els quals akest camí m'ha somrigut i moments ke m'ha culpi't físicament, però mai ha estat capaç de fer-me decaure animicament i aki m'adono ke tinc dins meu un esser ke desconeixia i ara admiro, una ment forta una ment positiva i una valentia infinita. Soc capaç de lluitar i he lluitat, la vida amb 35 anys m'ha colpejat amb rabia, he pensat ke no em mereixia res del ke em passava, i he seguit endavant i avui m'adono del perkè he seguit siii he seguit perkè la vida ens acaricia molt mes del ke ens adonem es tant simple com aturar-nos i adonar-nos ke ho fa, arribar el punt on som capaços d'entendre ke tot es bò i positiu i mirar les coses amb un somriure es on som feliços. " Somriu per rebre un somriure" es cert ke donèm el ke rebèm i ara vos regalo el meu somriure i la meva Felicitat. Mil gracies a tots i totes els ki amb paraule, fets....... Graciees per estar aki, sóc conscient ke molta gent m'ha estàt seguin a trebés d'akest blog mil gracies per dedicar el vostre temps en la meva història. Molts cops m'adono ke els comentaris son en sigular i sempre sempre ha estat una història plural una història de tots perkè heu estat aki i en soc conscient. Son molts els agraïments a fer, i noms a dir vos demano per favor ke vos integreu tots i totes dins akest agraïment ja ke afortunadament la llista es enorme. L'aventura seguirà no se on ni quan però akest blog seguirà viu per molt de temps i seguiré siguen un peregrí somiador i fent el ke mès m'agrada ke és pedalar.GRÀCIES i EL SOMRIURE MES PUR.
Jordi un noi Feliç.
Published with Blogger-droid v2.0.6

6 comentaris:

  1. Família Asgleyas-Solà27 d’agost del 2012, a les 15:08

    SI SENYOR!!!!!
    Aquest és el nostre Jordi: germà, cunyat i tiet, impregna't moltíssim d'aquest sentiment que fa dies que t'invaeix i no l'oblidis mai. La vida ja és això: alts i baixos, però com ja t'hem dit altres vegades, i tal com ha quedat demostrat, pots amb tot el que se't posi al davant. Ara ets d'alt d'un cim on t'has d'omplir d'aire pur i disfrutar-ho al màxim. Si Jordi! ens traiem el barret davant teu!!!!!!
    Una fortíssima abraçada!!!!!

    ResponElimina
  2. NANOOOOOOOOOOO!!!!!! ETS EL MÉS GRAN CABRÓN!!!! ESTIC CONTEN I EMOCIONAT PER TOT EL QUE HAS FET AQUEST DIES. JA SAPS QUE AQUESTA FETA QUE HAS FET ÉS COM SI L'HAGUESIM FET JUNTS PERQUE SEMPRE HE ESTAT AMB TÚ!!ESCRIC AQUESTES PARAULES AMB LES LLÀGRIMES ALS ULLS DE LA EMOCIÓ QUE TINC ARA MATEIX. DES EL PRIMER DIA QUE T'HI VAS POSSAR SENTO COM SI EL CAMÍ L'HAGUES FET AL TEU COSTAT.MOLTES GRÀCIES PER COMPARTIR AQUESTA EXPERIÈNCIA AMB ELS COMPANYS I ET DESITJO DE TOT COR QUE HAGIS ASSOLIT EL QUE VOSCAVES AMB AQUEST VIATJE.EL TEU AMIC JOAN I LA DONA ET DESITJEN UNA BONA VIDA PLENA DE GRANS FETES I AL.LEGRIES!!! QUE TINGUIS BONA TORNADA QUE AQUÍ T'ESPEREM ENCANTATS!!!!!! ADEUUUUU!!!!

    ResponElimina
  3. Enhorabona Jordi! Ho has aconseguit!! Ha estat un plaer estar amb tu al teu costat en aquest viatge, fent-me recordar moltes coses i descobrint-ne unes altres. Segur que ha estat més difícil del que dius, però només per com ho has explicat has fet veure a molta gent que hi ha coses que semblen difícils però que un s'en surt. Ets un crack. Difruta i descansa, que t'ho mereixes.

    Una abraçada.

    Ultreia et suseia!

    ResponElimina
  4. Ho has aconseguit!!! enhorabona Jordi! ara a recuperar forces i a preparar nous reptes!

    petons!

    ResponElimina
  5. Un bloc preciós! Ets una gran persona, lluitadora i plena d'alegria i entusiasme. No canviis... Molta sort! Una abraÇada

    ResponElimina
  6. Gracies un cop més per està aki acompanyant -me, es una gran alegria adonar-men que encara dipositeu paraules que em fan sentir valent. Tinc clar que seguirem que mirarem endavant que res i ningú ens pot aturar i vull dir també que sempre em tindreu aki i vull ser amic,company.. i ser-hi per ajudar i compartir, no dubteu mai en que el peregrí de somnis sempre hi serà i aki en akest blog bategarà el seu cor i fluirà la seva energia per tal de encomanar-vos a seguir lluitant. Graciees per seguir-me i aki em trobareu sempre.

    ResponElimina