dimarts, 14 d’agost del 2012

Bon diaaaaa

Son les 6:15 i no ha fet falta despertador, ke el meu cos ja no vol repossar mes. Aprofito per repassar l'etapa d'avui i amb trankilitat i molta calma esmorzare i un cop llest aniré fent camì. Gràcies a la Sara, sense ella ke em dona suport logistic desde Santa Coloma de f., ella es lq responsable ke poguèm gaudir d'akesta musica que avui has aconseguit posarme una llagrimeta a la galta, bonissima canço i geniaaal. Avui tal i com vaig acabar ahir fe tocat, em sento genial i amb forces per seguir trankilament.
Avui es un dia d pokes distreccions, tinc de creuar una gran ciutat com es Saragoza i un error pot ser emplear moltissim temps i distancia per recuperar el camì, seguiré les instruccions donades per uns nois d Castellò ke vaig trobar a Fraga ke si jo deixo el Pilar a dreta i segueixo riu a la meva esquerra cap problema. Passeu molt bon diaa perke jo ho penso feer ok?  dewwww

Published with Blogger-droid v2.0.6

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada