divendres, 10 d’agost del 2012

Ho tinc tooot?????


Ho tinc toot??? es la pregunta que em porto fent tota la tarda, sempre es sol tenir la sensació que et deixes allò que et farà falta i ke podries deixar alguna de les cosses de mes a mes que agafes.
Ara em queda sopar i intentar dormir tot el que pugui i els nervis em deixin, soc conscient que demà serà un dia diferent, estrany, especial.. son molts els adjectius que podria utilitzar però tinc clar que vull que sigui viscut en cada instant i gaudit a topee per tothom qui em fa costat en tot això que soc molt conscient que estic rodejat de moltíssima gent i vull donar-vos les gràcies i que encara que no vos ho pugui demostrar.
Demà si no falla res del previst akestes hores ja hauria d'estar dormint a Tàrrega, però tinc molt clar ke no vaig amb destí fixat, vull gaudir del meu voltant i aniré rodant i fent camì i quan el meu cos demani reposs el tindrà. En principi estic parlant de 73 km que son els que separen Montserrat de Tàrrega, en principi son un pel durs ja que tinc el port del Bruc i el de la Penadella, amb el punt encontra de les altes temperatures que estem tinguen aquests dies i pot ser una complicació a l'hora de pedalar i en el tema hidratació que tindrà que ser molt constant i controlada.
Amb el desig de gaudir el màxim ens trobèm demà ok??
Mimeu-vos i cuideu-vos mooltissim finss aviaat peregrins de la vidaaaaaaaaaaa.      


                                                          Jordi ( Un futur peregrí)
Amb una bonica melodia vos dessitjo moolt bona niiit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada