dissabte, 20 de juliol del 2013

20 the Juliol

Kina calooor!!!, he pensat al obrir els ulls al mati, he anat traient la mandra per tal d'iniciar el dia i he esmorzat un xic per sortir a rodar.
Als pokets minuts d'estar pedalant m'he adonat ke avui era un dia ke no estaria pas molt a gust sobre la bicicleta, massa calor. He seguit el previst no se perke he sortit amb la intenció de pujar Argimon, diguéssim ja un desnivell considerable i amb unes vistes ke m'encanten ja ke deixa veure tota la plana selvatana, Riudarenes, Sils, Santa coloma, Vidreres......, és un lloc on sempre hi passo una bona estona mirant, pensant i gaudint del preciós dia ke avui feia.
Em sento beee!!! quan les gotes de suor llisken per la meva pell, el cor batega ràpid, i l'aire pica a la cara em sento viu.
Han estat 42 km amb pujada a l'Argimon inclosa tot i costar-me moltíssim la pujada, físicament ho he pagaat car, he necessitat repostar aigua a una font i refrescar me el mocador ke porto sota el casc per intentar sobreviure a les altes temperatures.
Vingaa akesta ja la tenim feta i ningú ens robarà el viscut una abreçadaaaaaaa.
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada