dissabte, 5 d’abril del 2014

Primaveraaa

 He tornaaat, amb cinc mesos de repòs de bicicleta avui he pensat que era hora i un dia genial per reprendre la meva amiga, havia oblidat sentir dolor als ronyons, sentir com cremen les cames al absorbir tot l'energia disponible dins el cos, he començat fort to i no haver estat aturat tot aquest temps he notat molt la falta de ritme, el corre i gimnàs m'han ajudat molt a mantenir els pulmons a lloc i m'he sentit molt còmode però la musculatura de les cames ha ressentit el descans. Amb 32 km i una bona pujada a l'Argimon he gaudit una estoneta de les vistes a la plana de la selva i he gaudit del silenci ke es respira allà dalt. Baixant buuf es un dia genial el terra té la humitat perfecta perquè quan la roda es queda pinçada pel disc d fre notes ke te moltíssima adherència i no perd el traç i et fa mantenir ferm a la traçada. Estic conten m'he sentit molt be i la primavera deixa veure els seus colorins i les flors et fan que la pujada sigui un xic més simpàtica. Molt bon cap de setmanaaaaaa.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada