dissabte, 11 d’agost del 2012

11/08/12

Un diaa genial, la sortida ha estat amb sentiments sensibles, perke negar ke la pujada del Bruc ke es la primera k tenia avui, alguna llagrima em keia galta avall i diguessim ke ma facilitat en la distreccio i no pensar ke era pujada. Tinc clar k faig el k magrada i perke aixì ho he volgut, pero deixo endarrera molta gent k mestimo i em fan sentir b. La temperatura avui m'ha castigat de valent he tingut molt altes temperatures i trossos on trobar un hombra es feia complicat, notaba el sol com em cremava la pell i al anar posant crema la pell absorbia rapidament. L'aigua i liquids ingerits avui an estat 3 litres i amb posibilitat de beuren mes pero quan ingereixes liquid i el teu cos trespira al moment tadones ke per els poros pers moltissim liquid. Avui he sobrepassat d llarg les previssions i he acabat etapa amb 99,5 km i ho accepto com a novetat i descobriment pero no aguantare akest ritme, soc conscient k tinc molt per davant. Avui aki a Castell nou d seana estic en un municipal i gratuit cosa ke s'agraeix moltissim kuan trobes bona gent ke et transmet akesta informaciò, ha estat el meu regal d'avui trobar en Jaume un peugri experimentat el kual m'ha dedicat part del seu temps per donarme consells, moltes gracies Jaume. Dons ara i aki donare el dia per tancat i esperarem demà per seguir obrint pas en un nou camì. Bona nit i no oblideu mimar- vos. Deewwwq

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comentaris:

  1. Família Asgleyas-Solà11 d’agost del 2012, a les 23:02

    Apa guapo! estàs fet un màquina, si continues així, ja et podrem venir a buscar la setmana que ve... je, je. Com molt bé dius avui ha estat un dia on els sentiments estàven a flor de pell, però això també forma part d'aquest viatge... Endavant i que cada dia sigui millor!
    Bona nit!
    Bona nit tiet! (això ho ha fet en Jordi, en Pau, ja fa nonetes)

    ResponElimina
  2. Desitjo que segueixis trobant gent com en Jaume, que facin d'aquest viatge una experiència innoblidablee!!! Somriu i viu cada instant, gaudeix tot el que passi fins al límit perquè et mereixes això i molt més!

    Molta força i endavant campió!!

    Petonetssssss

    ResponElimina
  3. hola nen,pedals i misticisme quin còctel endavant!Siset

    ResponElimina