diumenge, 12 d’agost del 2012

Bon diaa!!!!

Bon dia campions heu passat bona nit?? jijijiji jo menjant un entrepà d membrillo estic a punt per fer els 60 km ke em sepàren de Fraga ke es on dormire la propera nit. Avui sembla k la calor també serà prptagonista i vull aprofitar ara les primeres hores per anar fent mes trankil, si tot va b ja estaré dinant a Fraga i tinc previst tenir la tarda lliure i perke no caminar i fer turisme per akesta ciutat. Em sap greu perke avui començare a deixar la meva terra endarrera però vindra dins meu molt i molt lluny "Visca Catalunya" vingaa a pedalaaar byee

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comentari:

  1. Que pasas cabron!!!! Veig que t'ho pases de conya, eh!! Nomes dir-te que seguixis amb aquesta moral i que tinguis sort amb el viatge. Un petó de la pwel i una abraçada del teu colega.

    ResponElimina