dijous, 16 d’agost del 2012

Dijous 16/08/2012




Avui a les 7 peus a terra, buuf kina niit musica bocines petards en definitiva una bona festa,  aixì ke he posat els peus fora he vist ke per a molts la festa encara no havia acabat era com lagrupament dels torrats serèns i els torrats descontrolats,  això m'ha fet estar en alerta contant fins a sortir del poble molts es limitaven a cridar coses mes ho menys coerents i d'altres tenien moviments incerts. Al inici m'he adonat ke la meva mosculatura es recentia de l'esforç fet ahir, els 20 ultims kilometres amb fort vent bufant en contra em van fer forçar de valent. He replentejat rapidament ke avui seria una etapa de trespass ke no faria res ke pogues perjudicar les meves cames. He passat bona part del matì parant i inventant fotos especials i diferents. La makina s'escalfaba i notaba ke milloraba però ha arribat la part mes castigadora un tram de molta pedra i molt maxakon de braços la kual cosa m'ha fet afluixar el ritme per no castigar mes la makinaria ja ke notaba ke el carro kuasi em tocava el clatell. Les distancies eren molt llargues entre poble i poble i al mig dia he agafat uns panets ke em kedaven i una barreta energetica per dinar, perke avui de calent res d res.
La tarda mes del mateix una Rioja secaa solitaria i amb moltes vinyes fent honor al seu renom. Em notava be i aixì ke ha aparagut un poble he carregat d'aigua perke havia acabat les reserves i a seguir a les 15 he vist viable aconseguir un nou repte, podia arribar a una bona hora a Logronyooo cosa ke habia descartat per massificaciòns pero ho he volgut provar. A les 16:30 entrava a la capital un cop mes carregant pasciéncia i el respecta ke no tenen els conductors motoritzats. Ha estat relativament facil trobar alberg al casc antic en tenim com a 3/4. Avui tinc intenciò de fer un rapid passeig menjar alguna coseta i a dormiir. Sempre hi penso molt però avui ha estat especial, avui com ki diu estic al centre de la batalla sii reiets meus el tiet ha aconseguit el primer repte, es quan em sento devil ke dins meu apareixeu els meus dos angels anergètics, des de Logronyo l'abreçada i el petò mes intens per el meu Totis & Pawet la meva energia. Un ptonaas i visca la Riojaaaa, Deeewww
Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comentaris:

  1. Família Asgleyas-Solà16 d’agost del 2012, a les 19:11

    Ep nano! Els teus nebots salten d'alegria cada vegada que els diem "anem a veure què ha penjat el tiet". En Jordi Jr. diu que avui també ha pensat molt amb tú. (en Pau i el papa han anat a fer de "lampistes", ja t'ho explicarem...) Sabiem de sobres que ho faries genial, però t'estàs superant, continua amb aquesta força i gaudeixe-ne moltíssim. Milions de petons des de Catalunya!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Vinga crack, vas molt be. Les fotos guapissimes! Anims!!

    ResponElimina
  3. hola nin,endavant<quan tornis ja em portaràs de paquet en el carretó
    Siset

    ResponElimina