dijous, 23 d’agost del 2012

Dijous 23/08/2012






Amb la sopeta de Peix ke ahir per sopar em vaig prendre he dormit com un angelet, de bon mati tenia Pont-ferrada per creuar i he anat decidit a fer-ho perquè cada vegada em fa més respecta creuar massificacions entre cotxes, gent, semàfors etc... Prova superada seguim. Al arribar al poble de Vilafranca del bierzo he kedat aturat de cop, damunt el poble estava baixant el foc i jo no tenia clar cap on seguia el meu camí, he preguntat a un ciutadà i m'ha informat ke el camì seguia per la dreta i ke cap problema teniem el foc a l'esquerra i ha estat com pedala ke em cremo jijiji. Tinc davant meu el port de Ocebreiro, fuaaa fuaaa fuaaa la gent ke heu tingut el plaer de poder-ho fer podeu confirmar ke es dels ke deixa petjada oi?? Jopiiin avui si ke ha estat una convinaciò pedal/caminar, les cames es carregaben nomès de pujar damunt la bici, haa i pet alguuns això de taxuela nada de nada es pujada amb tota regla. Okkkk faig cim a les 15:30 h. Fotos, credencial, i avall però rapid s'ha acabat l'alegria el Puerto del poio davant meu ggrrr nooo puuuccc les meves cámes estaven trinxades, però volia fer avui tota la pujada possible per tal de poder oblidar akest tram de pujada i retornar la pau a la musculatura. Les 17 h Aconseguit arribo a Triacastela i això vol dir ke vos dic HOLA desde Galicia siiii ja soc en terres galleguees. Avui toca un bon sopar ja ke el meu dinar ha estàt unes galetes i xocolata ja ke el ke volia era fer cim i ho he feeet. Vingaaa vaig a sopaaar ki si apunti pot venir pago joo ..... Bueno i vaig sol perke veig ke no hi ha ninguu aleee mes baratiku em sortirà jijijiji
Mimuuus i ptoons.

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comentaris:

  1. Família Asgleyas-Solà23 d’agost del 2012, a les 21:59

    Ostres nen, que hem vist el comentari quan ja hem sopat, que si no, cap allà venim, je, je... Posa't les botes, que t'ho ben mereixes, tú i la teva musculatura. Amb tot el que portes fet, ara ja et queda un passeig fins a Santiago no? Aprofita cada instant! Una fortíssima abraçada!

    ResponElimina
  2. Ostia nennnn!!! Amb aquesta calor ue fa i tu SOPAAAAA!!!Em pensava que el vaneit era jo!!Vols dir que la pedalada no t'ha trastocat? o la calor? Be de totes maneres el plat fa bona pinta pero jo em quedo amb el PERNIL!!! Clar,amb TOMÀQUET!!Ja es pot dir que la pedalada arriva al seu final i em suposo que la satisfacció es enorme.Un fort cop de pedals i ja i ets NANO!!Segueix amb aquest ànims i endavant!!!

    ResponElimina