dimarts, 21 d’agost del 2012

Dimarts 21/08/2011




Hee anaat tirant, he estat dues hores fent turisme per León i nessecitava sortir, tot i ser una ciutat molt trankila les massificacions no m'agraden. He anat fent i la sortida de la ciutat ha estat pesada i entre polígons industrials i carreteres. Avui he estat tot el dia dins un nuvol de fum degut a l'incendi forestal ke ara tinc a 15 km. Avui si ke sii avui la dedicació va per dos lleons ke m'han protegit, mimat, acompanyat .... per els Papis el dia d'avui un dia genial, un peto i una fortíssima abraçada Gràciees.
" viu i deixa viure ke la vida ja farà la punyeta " Deeeewwwww
Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comentaris:

  1. Aquí el comando de catalans, t'anem seguint per aquí ja que pedalant no sabem si ens veurem...el camí ho dirà! Cuida't!!!

    ResponElimina
  2. Vnga xico del carrito. Ets un crack i amb la tonteria ja no et queda reeeeees. Salut!!

    ResponElimina
  3. TiOOOOO!!!!! Gairabé ja ets a lloc!!!!300km no son res amb el que portes fets ja. Veig que gaudeixes del viatje i jo de les teves bones vibracions que ens dones. Pensa que aixó que fas es genial i ho tindras sempre de record.Les fotos son guais i veig que el llocs on dorms estan prou be,oi?No ser que tal la manduca , que ja saps que a mi em preocuparia no puger menjar bé!!JE JE JE SOC UN GOLAFRE!!!!! Ens veiem nano i cuidat!!!

    ResponElimina