dissabte, 25 d’agost del 2012

Dissabte 25/08/2012



Avui el dia s'ha llevat com Estrany, no tenia clar ke fer faig sortir el sol?? faig caure una mica d'aigüa en fi el meu Pla seria el mateix amb un o l'altre. Avui he fet el ke no he tingut costum de fer akets dies, avui he fet un entrepà en un bar de davant l'alberg i després he iniciat la pedalada. Avui i demà són etapes de relax i per això tan i fà l'hora ke surti. Tot estava funcionant fins ke el meu subconscient ha disparat una senyal i m'he posat a pedalar com un boig i he entès molt ràpid ke els crits ke tenia darrera meu no eren d'algù ke em volgués fer una carícia fuaaa un gos gran i enfadat encara no se perkè ha decidit ke a per mì. Jijijiji Animaaaal ke no veus ke tic millor de cames ke tuu jijiji en pocs segons ha vist ke hi podia deixar està ke la víctima seleccionada era molt més ràpid ke ell, aleeee bye byeeee. Al llarg del mati el paisatge ha estat verd i xulii xulii. Eeeiii ja no soc sol avui m'he creuat amb dos bicis amb carro cosa ke em fa veure ke ja no soc tant unic. Mellide el poble ke m'ha captivat al arribar, ha estat com un llampec ke he tingut clar ke aki m'aturaba, certament m'ha captivat per l'estomac jiji he començat a veure rètols i mes rètols de Pulperia i fuaaa joo en vull m'encanta i tal dit tàl fet he buscat alberg i ja estìc a punt per sortir a devorar pop a la gallega. Nois noies ho see ho see en voldríeu, i em direu ke només penso en menjar i mil comentaris més Peró certament opino ke ho tinc mès ke guanyat heeeee, vaa no serè dolent i en cada tallèt puc pensar en vosaltres aiixx es ke soc booo jijiji.Avui fà dues setmanes vaig iniciar akèsta aventura i em fa molta ràbiaaa ja ke tot i portar-ho dins méu per sempre veig el final un final ke no vull. Han estat uns dies diferents, especials, inolvidables, i el ke m'alegra i em fa seguir es ke és repetible siii . No puc dir ke no estigues avisat i ara puc confírmar i dir ke aixó es edictiu i enganxa i moolttt. No tinc clar ke sigui el Camí, la llibertat, el dia dia, la gent, l,entorn ki saap però no se on ni quan però vull mes aventures com akesta vull rodar i rodar, sentir l'aire a la meva pell, oblidar on vaig i kuan hi vaig trencar el ritme del temps es bona sensaciò i crec nessecari per seguir una vida a ritme del temps i obligacions diàries. El temps un fet volàtil el kual no dominem i som abssorbits per ell, ens consumeix sense demanar permís akets dies he pogut ser jo ki marki el ritme i no es mala ideia. Vingaaa bon cap de setmanaaaaa un ptoooo.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada