dissabte, 12 d’abril del 2014

Un dissabte dia 13

Dissabte a la tarda, un sol esplendit, un dia calorós, energia interna per cremar.... Que faig amb tot aixo? dons a pedalar, a dos quarts de sis de la tarda amb el sol alt he sortit de casa amb ganes de fer un resset dins meu, direcció Riudarenes quatre quilometres planers a ritme suau per anar aclimatant les cames, ara una miqueta d'asfalt i direcció a l'Esparra, no soc gaire per no dir gents amic de l'asfalt amb la bicicleta però tampoc disposo de molt de temps i he de fer via, un cop a l'Esparra enfilo carretera de terra direcció Argimon, ermita coneguda ja que fa tot just una setmana vaig està rondant per akestes contrades, suar el cor accelerat, ritme trencat i lent, se que arribaré però avui em costa tot i el ritme a la meva orella dreta que "obrint pas"  animen cada pedalada  i per fi soc d'alt. No cansaré mai de mirar akesta plana e la Selva des de aki d'alt, avui pujant he pensat ke avui seria diferent a dissabte passat, i en arribar a la barbacoa del parking he agafat la bici a coll i he començat a remuntar escales amunt on accediré a l'ermita, he aparcat la bici i he pujat dalt la terrassa des de on les vistes m'han fet seure a terra deixar la ment en blanc i gaudir de mi la meva respiració... i tornar a connectar al cap d'una estona i tinc clar que sempre em faig la mateixa pregunta què té Argimon ke m'encanta tant? .....



                                    ( Torre de les Bruixes )


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada