dilluns, 13 d’agost del 2012

Dilluns 13/08/2012

Avui, ke dir d'un dia com akest?.
A les 5:45 ha sonat el despertador i passant una nit molt calorossa i complicat de dormir me llevat i he anat preparant tot el tema per iniciar la sortida, tinguent ke retardar una mica per falta de llum de dia. Avui sortia sense res clar, tenia previst fer fins a Bujaraloz ke eren 50 km i com ki diu darrera seu keda la part mes dura de Monegros. Arribant a Bujaraloz a les 11h del matì em sentia bee i he carregar d'aigua i he entrat en una botiga a comprar menjar i com ki diu he dinat amb conscìencia i tenia clar ke desafiaria els temuds Monegros i tal dit tal fet. Facinaants unics, difrerents.... Certament hi ha hagut estones de reflexiò i moments ke el sol i la pols castigava el meu cos i la makinaria, en pocs moments em tenia ke aturar a lubricar de nou cadenes , suspenciò, i expulsar la pols i sorra acumulada damunt la bossa del carro. Les hores anaven passant i els meus calculs es complient tant en temps com en km. Arribat a Pina de Ebro i portant bastanta estona donant voltes i seguin les senyals pet acabar de nou al mateix carrer em començava a preguntar ke fallaba, kedant encara mes extrenyat kuan preguntant a varis ciutadants tenia el precentiment ke era el primer peregrì ke passaba per allà cosa ke trobo lamentable ke ja com a ultima opciò e parat un cotxe patrulla de la Guardia Civil i mes de la mateixa historia aki ja he tingut clar ke em tenia ke buscar la vida i sortir d'akell indret. El temps perdut i km fets amunt i avall es el de menys trobo mes preocupant la temperatura ke estava suportant i ke em castigaba. Avui també m'ha passat una cosa extranya, ki diu ke els monegros son secs??? en una baixada amb curva a dreta m'he adonat ke tenia un rierol davant i sense temps de reflexiò he tirat endavant kedant ja un pel clavat la qual cosa vol dir ke el carro s'ha kedat dins frenant el ritme, en quan m'he girat he vist ke tenia mig carro sota l'aigua,  sense temps d reacciò e estirat rapidament endavant, afortunadament tret del fang extern no ha patit cap mes problema.
He acabat l'etàpa amb 120 km gens facils i castigadors però ara puc dir ke ha estat genial i vull mes i mes batalla.Un cop sopat vull descansar el cos es el ke demana, avui diferent ke els altres dies estic en una penssio i un tracte genial i dispissats a ajudar. Esperant un demà genial vos dic bona nit i endavant ke ens menjarem el moont deeeewwww

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comentaris:

  1. Família Asgleyas-Solà13 d’agost del 2012, a les 20:32

    ETS UN MAKINA!! Són les paraules dels teus nebots, i nosaltres les corrovorem. Estàvem convençuts que avui et menjàves els 120km. Continua així i no t'oblidis de disfrutar-ho molt, fins i tot la pols, que aquesta experiència és única. Cuida't molt i alimenta aquest cos d'acer que tens, que no et jugui una mala passada.
    Bona nit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. eres un autentico guerrillero, "amb devant"

      Elimina
  2. Que fort tiuuuuu!!!!! Hauré de suar la cansalada cuan tornis de fort que estaràs cabron!!!! M'alegro molt que t'ho pasis pipa peró crec que auries de patir una mica,NOO!! je je!!. Per cert aquest recorregut em sona eh? Dur els monegros peró satisfacció al acabar,OI?? ENDAVANT AMB LA PROESA NANO!!!!

    ResponElimina
  3. Hola JORDI veig que t´ho estas passant pipa i tambe patint una mica, però això es lo bonic de la bici, disitjo que gaudeixis dáquesta aventura igual com vam disfrutar fen padals de foc, estic davant l'ordinador amb la familia per donar-te anims i forces fins aviat PERE M I FAMILIA. Al tanto amb les XAIES jejejeje....

    ResponElimina