diumenge, 12 d’agost del 2012

Endavaaaant

Un dia mes un dia menys, el plantejament d'avui ha estat molt diferent d'hair, avui he sortit a les 7:30 i he anat unes hores sense el planeta sol al meu demunt. Una etapa diferent, he estat km i km creuant camps de fruiters diversos pomes, pressecs, peres i una coseta k m'ha donat vida, de bon mati trobava conills corrent i creuant el meu pas i me adonat ke no estava sol i ki sap si desitjaben ke tingues bon camì?? jijiji. Un fet diferenciador d'avui ha estat ke he començat a sentir la frase tipica aki al camino, "Bon Camì" diu la gent al passar i t'adones ke certament ho estic fent i soc aki. Avui matreveixo a batejar-ho com a dia de fruita, portant km creuan camps i camps me adonat k no passaria res per aturar-me i fer un mossec i provar akest fruit, el problema ha estat amb el gust perke aixî ke he fet el primer tast el meu pelada ha descover nous sabors una fruita bonissima i autentica, i jo i el ganivet ens hem vist obligats a fer un tast jiji i anar parant a diferents plantacions de diferentes fruites i si una era bona l'altre encara mes. Inicialment menjava rapid i amb por d ser vist però kuan he vist k passaben tractors i no deien res he vist ke estraba dins les regles del joc i a menjar s'ha dit. Ha estat parat en un camp de pressegues k m'ha sorpres un bicigri i ha resultat ser en Francesc un noi d Bcn ke t'ambe està a la mateixa batalla ke jo, les circumstancies han fet ke ens ajuntessim i rodessim uns km junts fins arribar a Fraga i hem fet el sello junts i hem gaudit de bona convèrssa, ell va justet d dies i s'ha vist enpes a seguir i intentar arribar avui a Bujaraloz i desde aki et dessitjo molt bon camì. Avui dormire en una caseta d fusta aparentment sembla xuli pero dessitjo ke a la nit es refreski l'interior perke es soficaaant, volia fer migdiada pero crec ke estaré millor sota l'ombra pet aki fora. Demà tinc previst seguir la tecnica d'avui, sortir d'hora i acabar aviadett a no ser ke faci molt bon dia sense sol ke aprofitaria per tirar, ke amb dos dies d ruta he vist clar ke aprofita els dies ke no faci sol si no vull kedar en l'intent jijiji. Wapoos wapees això es avui i demà segur ke més i millor, sigueu feliços i no oblideu ser els milloors muaaak. Dewwwww

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comentaris:

  1. Família Asgleyas-Solà12 d’agost del 2012, a les 17:19

    Genial!
    En Jordi diu que et deu agradar molt aquesta nectarina. Aprofita per descansar encara que sigui a l'ombra de la morera. Ah! i moltes gràcies, tant a la part logística mòbil, per anar-nos informant cada dia com a la part logística fixa per aquestes melodies tant encertades i aquest planell tant explicatiu.
    MOLTES GRÀCIES!!

    ResponElimina
  2. Nanoooooo!!! Fa molt bona pinta aquest camí que fas!!! Ja veig que comences a fer amistats, peró: no poden ser femenines??? JE JE Je!!!!! Bona nit i bona pedalada!!!

    ResponElimina