dilluns, 24 de juny del 2013

24 Reflexions ;)

Despertar aviat en un dia com avui pot ser un xic diferent, pot ser anar a contracorrent, pot ser girar el que està marcat o algú ha marcat?, un 24 de Juny llevar-se aviat pot significar haver anat a dormir aviat la nit passada, dons sii ho vaig fer ni solstici d'estiu ni sant Joan o siii si solstici i si Sant Joan però amb la meva llibertat amb la meva celebració i a la meva manera.
Despertar amb silenci sense ela pims i pums amb els quals em vaig adormir i sentir de nou el silenci matine, un bon esmorzar tot mirant per la finestra com el carrer es solitari i tothom dorm, algun cotxe que no se si comença ho acaba el dia,agafo el telefon i faig la trucada de rigor per felicitar al meu gran amic Jony el qual avui es el seu sant i de nou aprofito per felicitar des de aki. Busco dins l'armari un mallot mitjonets i moltes ganes de iniciar un dia sobre la bicicleta, gaudir del verd dels arbres el marro del terra olor a natura enfii que surtoo a pedalar.
Al sortir el meu cervell es posa a rumiar on vaig? que faig? planer? pujada? buuuf un dilema que rapid està aclarit iniciarem la sortida amb una Pujada direcció a Farners crec que ho podré fer, un cop dalt m'aturo per visualitzar una plana de la Selva mandrosa que despert poc a poket i el sol l'il·lumina, em desvio direcció Argimon vorejant la muntanya per la seva part posterior gaudint de la baixada i sentint l'aire corre per la meva pell, waaaw el terra està increïble amb humitat perfecta perke el neumàtic s'aferri be a terra i avall vaaaa amb la musica dels Catarres ala meva orella dreta ho ha fet molt mes divertit i me'n adono ke ja soc a l'Esparra i decideixo baixar per darrera i anar direcció a Riudarenes per incrementar els kilòmetres una miketa, al intentar creuar la riera de Santa coloma he pensat va valent endavant sense por i al entrar a la riera he començat a kedar clavat a la sorra fina i pataxaff peus dins l'aigua però de seguida m'he adonat ke era divertit i he estat una estoneta amb els peus dins l'aigua feia un dia massa bo per perdre's akesta sensació de frescor en un dia calorós i quan e estat fresc he iniciat la sortida de l'aigua, ja soc al pla ara si ke el rellotge ha fet passar les hores i he de anar pensant en direccionar la bici i la ment direcció santa Coloma i poc a poc vaig fent i alee tanko la ruta amb 32 km els quals em fan ser una miketa feliç ja que avui de nou he fet una estona de pujada cosa que feia molts dies que les meves cames no sentien akella escalfor que deixa anar la musculatura quan no pots i penses ke coi faig aki.
Un cop més he gaudit i no recordo els bufecs de la pujada jijijji fins aviaat.




1 comentari:

  1. Bones!!! i si feia un dia tant calorós perquè no hi posaves mes part del cos a l'aigua, o és que tenies por que s' enco---s!!! ens veiem !!! ets un crak!!!

    ResponElimina