divendres, 17 d’agost del 2012

Calooorr!!!!!

Pandillaa... avui toca dinar com una persona, uns ous, llom.... en pocs km arribaré a Santo Domingo de la Calzada i certament s'esta fent d'urillo, la calor està trinxant-me, Graciees Graciees ii Graciees tots els comentaris ke hem feu arribar es un polssim d'energia ke em feu arribar i m'enpeny a seguir. Akest matì m'he sentit viu un llagrima a la meva galta m'ha fet adonar ke sooc feliç i soc direcciò a Santiago, a la meva orella dreta estava sonant la melodia d'akest viatge i me sentit afortunat. Son terres molt seques, i a l'hora molt agredables  es bona barreja. Un ptonaas i Gràcies sou genials.

Published with Blogger-droid v2.0.6

5 comentaris:

  1. Passa molt bona tarda i segueix gaudint i amb aquesta energia!!!

    Des del sofà fent guàrdia amb aire acondicionat i molt fresquetes et desitgem bona tarda jiji

    ResponElimina
    Respostes
    1. Wwaaaawww kina crueltaat mes inmenssaaaaaa jijijijiii vingaaa si agafeu un constipat aneu a la farmacia a buscar alguna cosa jijijijiji ptoons.

      Elimina
  2. Família Asgleyas-Solà17 d’agost del 2012, a les 16:41

    Mmmmmm! Quina pinta que té aquest dinar. Com que veiem que vas sobradíssim de temps aprofita per fer una bona migdiada que ja t'ho mereixes!!! I sobretot hidrata't força (consell del teu cunyi!!), i mima't moltíssim. Mil petonicos!!!!

    ResponElimina
  3. NEEEEEEENNNNN!!!!! No pensis pas que nomes pases calor tú, eh? Vine amb mi a pencar per les tardes que m'han posat ara i sabras l'ho que escalfa el torooooo!!Veig que ets feliç i que per fi parles amb noies; JE JE JE!!!Aquests ous amb patates sem posarien de conya ara que encara haig de sopar!!! Va, et dic algo demà. Que pasis un bon cap de setmana. BYEEEE!!!

    ResponElimina
  4. Hey mol be nen,veix que apart de la calo u portes mol be. Cada dia baig seguinte al bloc,
    Encara que no tescrigui et vaix animant en silensi je,je. Fins abiat

    ResponElimina