dimecres, 8 d’agost del 2012

Engrassat's i a puunt !!!!




 Son dos els dies ke resten per efectuar la sortida, una sortida al desconegut a un mont ke desconec un ritme diferent, indrets diferents i moments especials. La maquinaria està a punt, engrassada i revisada fins l'ultim cargol, soc molt conscient ke sempre tindre el risc de ke falli alguna cosa Peró també tinc clar que un home previngut val per dos jajjajaj. Ara ja no se que pot mes amb mi, les ganes d'iniciar l'aventura ho la por ke tinc a descobrir el que m'espera. El meu cervell s'ha tancat i soc dins el meu mont de mentalització i dedico molta part del temps a pensar i reflexionar del ke ha d'entrar dins la maleta, de com gestionar el dia dia, com reaccionar....., penso ke la força de la meva ment es una gran part per poder superar akest repte.
La maleta com akell ki diu es a punt, un cop mes em sembla ke em sobraran moltes cosses ja ke sembla ke marxi per una vida, estic als 7 kg i tinc clar ke no he de passar de 9 kg la qual cosa vols dir ke estic dins els paràmetres correctes, falta agafar els recanvis per la makinaaa i eines per possibles reparacions ke poden fer la punyeta en cas de aparèixer.
Certament vull començaaar vull fer la primera pedalada d'aire nou i respirar 1.200 km per davant ke vull viure intensament i experimentar un bocí de llibertat. recordeu ser feliços i mimar-vooos.


1 comentari:

  1. Família Asgleyas-Solà10 d’agost del 2012, a les 19:54

    Ep germanet, cunyat i tiet!
    El teu repte ja és a punt de començar, et desitgem el MILLOR i que aquesta aventura t'enriqueixi molt. Per més quilòmetres que et separin de la nostra Catalunya, hi ha quatre cors que estaran molt aprop teu, no ho oblidis MAI!

    ResponElimina