dissabte, 16 d’agost del 2014

Dissabte 16

Bon diaaa Riojaaaaaa!!!!!! Avui hem dormit còm angelets fins a les vuit del matì i un còp peus a terra he decidit anar esmorzar a Logroño i en una horeta pim pam esmorzaar avui he fet dos croassants amb un cafè amb llet diguessim un esmorzar friki jiji i els nens no fallen en fér el sèu entrepá i suc d taronja. Hem fet centre ciutat el quàl no té perdua per la bona indicacio ke té el camì dins la ciutat, unes fotos pim pam i somhiiii Camins transitables amb pedreta i sorra molt ciclable, hem passat poblets i hem començat a trobar gràns grùps de peregrìns ja ke arribats a Logroño es la confluencia amb el camì fraçès Català.. I el Buen camino va agafànt força. A les dues hem fer arribada a Najera on dinèm una tortellinis, espeguettis, xurrasco, muslo de pollo, bistec.. I agafem força per iniciar la pujada per sortir del sòt el qual estèm posats. Noietss ùs combido a un tallàt jojiji saluut!!!!

1 comentari:

  1. Hola triada!!!!! Estic molt content que el vostre ànim hagi pujat força enters, ja em fèieu patir. Sous unes màquines.
    A mitja setmana l'Àlvaro em va wshpearllllll i em va dir si volia anar cap a Osor... Vaig dir que sí, el que passa és que es va oblidar de dir-me que hi aniríem passant per Sant Miquel de les Formigues!!! Ja ho veieu, aquí tot continua igual, i l'Àlvaro com que no té peregrins davant... els estatuts... SOBREN!!!!
    jajajajajjajajajajajajajaja, a veure si s suten més bé les etapes a partir d'avui... Ara que haver fet 122q en un dia... Voleu dir que no formeu part dels ¨Transformers¨?
    Apa, molta salut i endavant amb el programa!!!!
    Quina enveja que em feu!!!!

    ResponElimina