divendres, 15 d’agost del 2014

Dijous 15

Felicitaaats!!!! Preguntareu a ki felicito? Dons ara em toca dir-vos que tinc dues maquinesss gaudin a tope del camì amb mì avui em complert l'expedient i hem fet 122km son unes maquines pures i dures podeu pensar ke jo i formo part i es cert no em treure mèrit però pscicologicament quan un decau de mént Nessecita en Josep i en Miquel per seguir afrontant reptes com el D'avui i formem un equip amb molts alogis per part meva de debò creieu k em permetì dir ke veig complert el nostre propossit. Em sortit a les 7:30 le l'alberg i hem marcat un ritme alt de promitg de 17 kmh pedalant fina a Tudela al costat del canal imperial . Portant 75 km hem dinàt a Rincon de soto ja en territorì Riojano la nova comunitat ke hem entrat avui. Pedalant a ritme alt a les 7:30 hem entrat a l'alberg de Arrubal on hem estàt atessos amablement i amb un somriure molt d'agraïr portant dotze hores batallant. Soparem al bar de la piscina del poble un plat combinat i nonetees ke ens ho hem guanyat. Recordeu ke tinc dos super mega makines fent pinya amb mì i extreure un somriure kian hem entrat en la monotonia fà passar els kilometres molt millor . Cuideu-voooosssssss.

3 comentaris:

  1. Que pasa makines!!! Així m'agrada, que estigueu amb la moral a tope!! Dir-vos que continueu amb aquestes ganes i il.luisio!! Saluts de tota la familia GABA!!! Be anims que ja queda nemys!!!

    ResponElimina
  2. Ostres triada, les barretes energètiques deuen baixar com aigua!!!! jajjajajajaja
    Veig que ja comenceu a agafar-hi més que el gustillo, eh?
    Suposo que a partir d'ara s'ha acabat beure el vi de la casa?, Vinga ¨Riojas¨ a tope!!!!!
    Vinga triada, a disfrutar i endavant amb el programa!!

    ResponElimina
  3. SOIS COMO LOS PROFESIONALES "CUANDO VEN LA CÁMARA DE TV. ACELERAN EL RITMO" POR QUE SE PUEDE----HIP,HIP, HURRA

    ResponElimina